Home

Tání, tání, mrazy tání Mount Vesuvius Pól reflexe vyučovací hodiny z druhé ruky Ventilovat touha

Reflexe nejen pololetí
Reflexe nejen pololetí

VYUČOVACÍ PROCE S A JEHO FÁZE - ppt stáhnout
VYUČOVACÍ PROCE S A JEHO FÁZE - ppt stáhnout

Reflexe pedagogické praxe / Studijní materiál / Zadani-seminarky.cz
Reflexe pedagogické praxe / Studijní materiál / Zadani-seminarky.cz

MAGISTERSKÁ PRÁCE
MAGISTERSKÁ PRÁCE

Učitel v pohodě - Jak postupujete při plánování vyučovací hodiny? Dlouho  jsem hledala inspiraci u kolegů, ale nakonec jsem si našla vlastní postup.  Vycházím z klasického třífázového procesu učení: AKTIVIZACE - úvod
Učitel v pohodě - Jak postupujete při plánování vyučovací hodiny? Dlouho jsem hledala inspiraci u kolegů, ale nakonec jsem si našla vlastní postup. Vycházím z klasického třífázového procesu učení: AKTIVIZACE - úvod

Pokyny pro studující | Filozofická fakulta MU
Pokyny pro studující | Filozofická fakulta MU

Moderní vyučování Základní principy. - ppt stáhnout
Moderní vyučování Základní principy. - ppt stáhnout

Reflexe nejen pololetí
Reflexe nejen pololetí

Nepodceňujme závěr hodiny! – MAP III Mnichovohradišťsko
Nepodceňujme závěr hodiny! – MAP III Mnichovohradišťsko

FORMULÁŘ K PŘÍPRAVĚ TÉMA: Mléko a mléčné výrobky
FORMULÁŘ K PŘÍPRAVĚ TÉMA: Mléko a mléčné výrobky

Proč vést reflektivní setkávání učitele a studenta učitelství? Asistentská  praxe na základní škole Kunratice, Praha
Proč vést reflektivní setkávání učitele a studenta učitelství? Asistentská praxe na základní škole Kunratice, Praha

Hodnocení učitele a hodiny samotnými žáky? Ano, jdeme na to! – ROBERT ČAPEK
Hodnocení učitele a hodiny samotnými žáky? Ano, jdeme na to! – ROBERT ČAPEK

Reflexe pedagogické praxe / Studijní materiál / Zadani-seminarky.cz
Reflexe pedagogické praxe / Studijní materiál / Zadani-seminarky.cz

Škola pro život - Sborník příprav na hodiny
Škola pro život - Sborník příprav na hodiny

Škola pro život - Sborník příprav na hodiny
Škola pro život - Sborník příprav na hodiny

Tereza Podholová: Tematické a časové plány : ASČ
Tereza Podholová: Tematické a časové plány : ASČ

Hodnocení učitele a hodiny samotnými žáky? Ano, jdeme na to! – ROBERT ČAPEK
Hodnocení učitele a hodiny samotnými žáky? Ano, jdeme na to! – ROBERT ČAPEK

Hodnocení učitele a hodiny samotnými žáky? Ano, jdeme na to! – ROBERT ČAPEK
Hodnocení učitele a hodiny samotnými žáky? Ano, jdeme na to! – ROBERT ČAPEK

kRiTiCkÉ LÍSTky
kRiTiCkÉ LÍSTky

2_studijní opora - modul 6 - Překlopení Kniha Strana 1-41 | AnyFlip
2_studijní opora - modul 6 - Překlopení Kniha Strana 1-41 | AnyFlip

Horká chvilka s Černou ovcí - JSNS
Horká chvilka s Černou ovcí - JSNS

PDF) Zkoumání (kvality) výuky: Srovnání dvou přístupů
PDF) Zkoumání (kvality) výuky: Srovnání dvou přístupů

Před pedagogickou praxí: Příprava učitele na vyučovací hodinu - ppt stáhnout
Před pedagogickou praxí: Příprava učitele na vyučovací hodinu - ppt stáhnout

Odtajni učebnu“: objevíš didaktickou bídu – ROBERT ČAPEK
Odtajni učebnu“: objevíš didaktickou bídu – ROBERT ČAPEK

Příprava na vyučování (co musí obsahovat)
Příprava na vyučování (co musí obsahovat)

MAP II | MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP HAVÍŘOV I, II a III
MAP II | MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP HAVÍŘOV I, II a III

Vedení dialogu a reflexe v učitelské praxi
Vedení dialogu a reflexe v učitelské praxi

Příprava na vyučování s cíli osobnostní a sociální výchovy - PDF Stažení  zdarma
Příprava na vyučování s cíli osobnostní a sociální výchovy - PDF Stažení zdarma